söndag 26 februari 2012

Long time no writing....

Ja, vad ska jag säga... i bland kommer man till en period i livet då 24h per dygn inte räcker till.
Precis så har det varit för mig under en tid nu. Därför har jag prioriterar bort bloggen ett tag. Men nu är jag tillbaka :) 
Vi har hunnit kakla här hemma. För att vara första gången vi kaklade så blev vi väldigt nöjda. Nu känner vi att ingenting är omöjligt! Tur är väl det, då vi har en hel övervåning att fixa :)



Det blev en så stor skillnad från att ha brunt gips till att få högblankt kakel. Trodde inte att det skulle bli så bra som det blev. Hela köket blev till ett kök! Det bästa med det hela är att jag nu vet vilka färger jag kan ha som accent. Eftersom tapeten är ljus med ett diskret mönster och luckorna är vita så behövs det lite färg. Till kaklet passar lila och rosa jätte bra.

Har lite svårt att få med sambon i dessa tankar bara. Då han hatar lila och tycker rosa är för tjejigt. Men jag kommer inte ge mig. Har ju redan köpt en diskmedelspump i rosa samma helg vi kaklade :)
Ha det så bra, titta in snart igen! 
Kram

1 kommentar:

  1. YAY! Välkommen tillbaka! Jag har saknat dina blogginlägg! <3

    SvaraRadera