torsdag 27 oktober 2011

Prova här och prova där..

Har ett litet i-lands problem just nu, vet inte hur jag ska möblera alla rummen. Jag flyttar runt möbler från den ena väggen till den andra, men det känns endå inte helt rätt. Antar att det tar lite tid, men vill ha det fint nu. Har flyttat runt en byrå i hallen  fyra gånger nu, vet fortfarande inte om det står helt rätt., vet inte ens om den ska vara i hallen. Samtidigt som jag tycker den passar så bra mot den gröna tapeten då den vit. 


 
Jag ska fortsätta läsa min nya bibel (stora boken om inredning) och se om jag kan få någon fason på mitt hem.


2 kommentarer:

  1. Hej Gumman!!
    Vad många inlägg jag har missat!!!!Så flitig du har varit!!!!Me like.
    Ett tips om fotograferingen, det är svåååååårt att fota nu när det är så mörkt...ta en hoper bilder på helgen i dagsljus, passa på när lilleman sover så har du sedan till flera inlägg att sprida ut över veckan eller helt enkelt till ett senare tillfälle, förstår du hur jag menar?
    Vi bara måste komma ut till er och se huset snart!!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Johannapanna!
    Nu läste jag Purmobloggen och sedan din, men jag ser inga nya inlägg. Är tiden för knapp för pyssel? Jag har annars en del tips från fornstora dagar med lim på fingrarna och målarfärg och kakdeg så det stod härliga till. Ernst-Hugo är inte så pysslig av sej men en mus i granen skulle han jubla åt.Kram till dej och sonen och sonsonen.

    SvaraRadera