onsdag 29 februari 2012

Tavlor upp åt väggarna!

Fick ett ryck en helg och satte upp tavlor här hemma. Jag älskar tavlor, tycker att ett hem blir mycket mer levande med dem. Samtidigt tycker jag det är jätte svårt att veta var jag ska häng dem. För jag vill inte ångra mig och behöva göra fler hål i väggen. 

 I hallen valde jag att sätta upp ikea tavlan med äppel blommor (tror jag att det är). Tycker den passar så bra med den gröna tapeten, trä ramen bryter av lite mot allt det vita jag har där. Orkidén som står på byrån har jag fått att blomma om, är så stolt över detta! Har lärt mig att man måste ha tålamod med dem.


I vardagsrummet valde jag att sätta upp mina kallor, som jag bara älskar! Valde att hänga dem just där, då tanken är att vi ska ha ett sideboard där en dag. Tror att det kommer se jätte bra ut att ha dem där då, se ju bra ut nu med.  





Ha det så bra! 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar