tisdag 20 september 2011

Drömmer

Har lite svårt att tro att det är sant, men nu står äntligen huset på plats. Det har endå gått fort om man tänker att vi beställde huset i slutet av mars månad detta år.
Nu väntar vi bara på att alla tapeter ska komma upp, vilket på börjades i måndags :) Sen får vi flytta in!


Varje natt drömmer jag om vårt hus.
Men det är inte roliga drömmar utan de handlar alltid om att något är fel.
Natten till söndag drömde jag att det var plast matta i köket och den var sönder och jag skulle laga den. Men det fanns inget att laga den med. Hoppas detta inte blir sanning.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    men gumman då!!! Vilken otäck dröm och jag lovar dig den kommer inte bli sann, för det finns alltid mer material att köpa någonstans och plastmatta, det kommer det inte att vara i promise you!
    Förresten hur tidigt var du uppe i morse? Det ser ut som att ditt inlägg gjorde vid 4tiden i morse...
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej :)
    Jag var inte uppe med tuppen, utan hade glömt fixa lite inställningar här på bloggen bara :)

    SvaraRadera